Tisdag.

Var till mamma både igår och idag, det har ju varit så fint väder! Thea har sovit ute och vi har gått promenader :)
Nu har vi varit hemma en stund och det blir nog att se den nyaste Bondfilmen ikväll! Mysa bara jag och Kim när Thea har somnat!

Tro det eller ej, men vi har hittat ett radhus som vi fallit för! Ska på visning antingen imorn eller på torsdag! Känns jättespännande och jag har så skyhöga förhoppningar att jag kommer att bli skitbesviken om affären skulle gå i stöpet! Typ som att banken skulle dra sig ur trots att vi har lånelöfte! SÅ fjantig jag är! :P
Skulle var så jävla nice om man fick flytta i sommar! Känner mig ganska negativt inställd till våran lägenhet just nu... visst den är jättefin och vi bor då inte trångt... Men att slippa dra alla grejer och Thea 3 våningar, vara ute på sin egen lilla tomt, kunna GÅ in till stan eller mamma på Moröbacke, nära till skolan om jag ska plugga till hösten, Kim kan cykla till jobbet... Ja listan skulle kunna göras lång!

Imorgon ska vi till BVC, hoppas inte att visningen på radhuset blir samma tid bara...! Ska bli kul att se hur mycket hon vuxit, är 2 månader sen vi var dit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0