Söndag.

Alltså min sambo har skämt bort mig föööör mycket! Han stiger typ alltid upp med Thea men nu ville han ha sovmorgon idag :) Vad har hänt med morgonpigga Bea?! Känns som att jag nyss steg ur sängen och att allt man gör tar femtioelva år... funderar på att ta en lur i soffan... men då blir man så hiiimla trött sen!

Igår var vi till Micke och Anna och hälsade på :) Händer alldelens för sällan! Sen efter middag på Sandgärdsvägen åkte vi till Janina och Jocke! Åt lite ost och kex och surrade, mycket trevligt! :D

I afton ska vi till pappa och Majja, undrar om Malin och Krille också ska dit? Var tänkt att vi skulle till mormor och morfar på måndag men jag funderar om vi ska stanna hemma istället. Har flängt runt heeela påsken, så det skulle vara skönt att bara vara hemma :) Vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Elina

Så gullig du är! Jo vi kommer att kunna se ner till vattnet från balkongen, gården ligger ju ett stenkast från vattnet så det blir mysigt på sommaren och nära till kurjan. Då kan vi gå och kika på storbåtarna med William så ofta han vill, blir nog toppen :) Ska bli skönt med en tusen gånger bättre lekgård än den som finns här! Och nej, jag tror inte ni blir kvar så himla länge ni heller ;)

2009-04-12 @ 22:26:44
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0