Onsdag.

Det gick då bra att lämna in bilen igår, pappa och Thea följde med. Vi gick runt och kikade lite på affärerna medans vi väntade på att den skulle bli klar :) Kollade mycket på mobiltelefoner... men vi var ganska överens om att det finns som ingen telefon som -Ja den vill jag ha! Men jag vet att det kommer att komma en jättefin från Sonyericsson snart som jag vill ha :D Bilen gick igenom, kanske inte så oväntat... men det är då skönt att det är gjort! Inte som förr när vi besiktat golfen, forden eller peggan. Huvva, får hoppas att skruttbilstiden är förbi! Då var det typ så att man åkte dit för att få veta vad som var fel!

Har dragit igång en tvättmaskin och försöker få T att sova en stund... men vi får väl se hur det går med det :P Måste nog börja göra en lista på allt vi ska ha med oss nästa vecka och sen blir det nog en promme i det härliga vädret i eftermiddag!

Fanken, det finns en klipptid 16.15 idag... kunde den inte ha varit en kvart senare! Då skulle Kim hinna hem.. meeeen jag får väl boka nån annan dag istället.

Thea hade nyss satt sig upp alldelens själv i sängen! Har sett att det är på G, när hon masar runt här på golvet. Det är så kul när det händer en massa grejer hela tiden :D Hon börjar bli så stor våran lilla bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0