Men vad vill du?!

Tjoho! Nu är kontraktet skrivet och vi har gjort klart lite mer om vad som ska ingå och när vi kan börja flytta in :D Känns hur bra som helst! Nu hoppas jag bara att hon som kollat på våran lägenhet köper! Hon har varit hit och kollat idag också... hade lite frågor och så. Jag har lyckats städa bort ekonomipärmen i helgen... den hade varit bra att ha! Hon skulle iaf bestämma sig till på fredag.

Jag har inte haft den bästa dagen! Känns som att jag har stressat heeeeela dagen! Nog för att det var ganska avslappnande att gå en långpromenad med pappa imorse. Först fick jag inte tag på mamma som skulle ta hand om Thea medans vi var och fixade med radhuset... happ.. ringde Dennis iaf som kunde ta hand om henne! Tack! Sen så tog kontraktskrivandet längre tid än vad jag trodde.. såå jag var väl inte hemma förän vid 17.00. (Hon skulle komma och kolla på lägenheten klockan 18! Men helvetttte! Jag måste ju bara berätta att en del Skelleftebor inte har alla hemma.
Jag åkte hem i rusningstrafik (från stan, hade hämtat T på Moröbacke) och jag stod i den berömda korsningen nedanför gamla Ö&B... det är inte en barnlek att ta sig ut där när alla slutat jobba! Jaha, det kom lastbilar, bussar, bilar i 1000000 och sen börjar gubbjäveln bakom mig att tuta! Jag kan ju säga att jag hade öppnat bildörren och var påväg ut.. men häjdade mig när jag kom på att det inte är så smart att lämna Thea i bilen! Hade jag varit själv i bilen hade han fått veta vad han hette! Känner att jag brinner till när jag tänker på det! Tror han inte att alla har bråttom hem?! Att det lämpar sig att ta den där lilla luckan för att kanske offra både mitt, Theas och andras liv om det skulle smälla?! Han fick ett finger i backspegeln iaf! :P Körde mot stopplikt gjorde han också!

Ja och sen när jag kom hem... stressad och ville hinna plocka bort lite, städa bort skrot eftet hantverkarna som bytt element här idag.. Jaha! Vad har hänt då då? Ja, det är 2 stora kala fläckar i hallen när det suttit element! (1 i lilla och1 i stora!) Näe, säger Kim dom ska inte sätta in några element där, dom tyckte inte att det behövdes. + att det nya elementet på toan är mindre än det som satt där så där är det också 2 hål! (Men va fan?! Vi som ska ha visning!) Kim hade ringt hyresvärden som sa att vi skulle få stå för "tillfixandet" själva! Tack för den! Ja, om hon skulle ha lägenheten skulle hon iaf fixa till det själv... färg och allt finns! Sååå.. jag har helt enkelt inte energin att fixa till det!

Aaa..... ..... nu ska jag bara ta det lugnt och mysa i soffan med min underbara lilla familj!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hörde om det där med elementen, vilken jävla skitförening det är alltså! Det blir fan bara värre och värre, tur att ni blir av med dom snart!

2009-04-22 @ 10:34:23
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0