Måndag.

Det blir en hemmadag idag, kan vi behöva efter allt flängande i helgen! :) Har snart städat färdigt hela lägenheten! Thea tog sikte på hinken jag hade när jag dammtorkade. Jag höll i den stadigt och torkade samtidigt av bordet i rummet. Jaha, vem tror ni stod och höll i sig i hinken då? Jäsiken så snabb hon är! Nästan skönt att vi inte har så klängvänliga möbler, slipper man springa runt och jaga henne :P

Härligt att få lite påskfint innan man åker, Kim ska ju trots allt vara hemma :) Synd att han inte kan följa med oss...tur att vi inte är borta så länge :)

Thea ligger och sover, nu ska jag gå och slappa en stund innan hon vaknar. Börja läsa andra boken i Millenniumserien kanske?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0