Måndag.

Ååå, dom ska byta våra element idag... eller iaf börja. Så jobbigt.. kunde dom inte ha gjort det i sommar när vi inte bor kvar! :P Nåja, jag har inte tänkt vara hemma, det kommer väl kanske att leva om lite. Jag ska ta mig en dusch och sen ska vi gå till morfar, tänkte jag :)

Vi hann klart allt i köket igår :D Nu är att-göra-listan iiiinte lång alltså! Kim ska fixa litesmågrejer idag! Tänk sååå mycket tid och energi man har lagt ner... känns en liten aning sorgligt att sälja nu när vi är klara.. men fan va skönt det ska bli att flytta samtidigt! :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul att ni ska flytta till vårt område!;)

2009-04-20 @ 10:37:08
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0