Frisyrproblem!

Haha, nu har jag bokat 2 klipptider... en idag och en nästa onsdag. OM jag kan bestämma mig för hur jag vill göra med mitt hår.. så kanske det blir tiden idag. Eller så går jag till min favoritfrisör Elin på onsdag... .... det lutar ganska starkt åt att jag kommer att ge upp sparandet och klippa mig ganska kort. Är såååå less, det går göra saker med håret men det tar för lång tid... Skulle vara skönt att bara gå upp ur sängen kanske krama i lite vax och sen är frillan fixad :D Småbarnsmamma som man är så vill man helst att det ska gå fort! Och nu när Thea masar runt i turbofart, kan man inte lämna henne ensam många sekunder!

Kanske i det vulgäraste... men vem vet?



Näe, det kanske är liiite väl kort..!


Bilden till vänster är fin, och kan fixas meeen... det tar lite för mycket tid.
Alla bilderna finns på aftonbladet.se under Sofis mode.

Tycker själv att jag var ganska fin i håret för 2 somrar sen.. ganska kort och busigt. Enkelt att fixa :) Nu har jag ingen bild att visa.. Det blir nog någonting åt det hållet iaf :) Nu ska jag väl gå och göra mig klar för dagen.. fjanta mig lite framför speglen, vrida och vända på håret :P Så nu har jag skrivit av mig lite och tror att jag tar klipptiden idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0