En dag på Moröbacke!

Sitter hos mamma, Thea ligger ute och sover i vagnen. Jag har också varit ute en stund, njutit av solen!

Åkte först på Färg & Tapet och handlande färg till elementhålen inne på toan. Skulle bara behövt en liiiten liiiten burk.. men det fanns bara 1 liters... synd för mig! Aaah.. jag tror att jag ska plocka ut lite på repfonden innan vi flyttar! Sen åkte vi upp till Dennis och jag har sådan tur att han hade ett telejack som jag kan få ;D Behöver jag inte in till stan idag heller, bättre att njuta av det fina vädret! Tror att jag och Malin kanske ska ta oss en tur när hon kommer till oss i helgen. Har förresten hört att det ska bli ganska varmt! :D

Nu fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0