BVC 8 månader.

Var ju på radhusvisningen idag och det var verkligen lika fint i verkligheten som på bild... om inte bättre :) Så nu ska det budas och det är jättepirrigt! :D Näe, nu måste jag tagga ner...! Det kanske är någon som är lika galet förtjust i det som jag, som går över våran "intebudamer"-gräns. Ja då blir det att leta vidare då :P Kvistgatan 103 är det förresten..., det kanske jag inte har sagt?

Gick bra på BVC med boeltest, vägning och mätning :) Hon väger nu 8810 g och är 71,5 cm lång! Fick träffa våran nya sköterska som var jättegullig!

Thea har nyss badat och knoppat in (för en liten stund!) och jag ska strax steppa in i duschen! Sen blir det mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0