Velputt!

Helgen har varit rätt lugn och mycket med familjen, stor som liten. Var hos mamma och Dennis igår och åt goomat och senare på kvällen var Malin och Krille här. Vi såg film, kommer inte på vad den hette just nu... men det var en äventyrsfilm iaf! Sen så har vi varit med om en överraskning i helgen... som jag har listat ut för länge sen vad det var. Kommer inte att berätta för er ännu vad det är! Ha!

Idag har vi varit på Coop och handlat... käkat parisare till lunch. Kim har gjort en julskinka (redan!) som blev väldigt god och nu sitter vi (JAG) och ser Wallander på 4:an.
   


Jag måste förresten säga att jag har ändrat min uppfattning om bostadsrättshus, dock så skulle jag nog inte köpa ett radhus...tror jag.. men iaf. Vi har kollat in ett bostadsrättshus i Ursviken som vi ska och kika på nån dag i veckan. SPÄNNANDE! Men vi är som fortfarande lite veliga i frågan... man slipper undan.. t ex lagfarten eftersom det är en bostadsrätt... men huset är ju som mitt fast ändå inte. Det blir ju lite som att bo i våran lägenhet. Tycker att planlösningen verkar himla fin på dom där husen... skulle nog passa oss ganska bra! Äsch jag säger väl som jag brukar. Kika kan man alltid göra, det kostar inget ;)

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, måste iaf ringa Sofia och höra när vi ska komma och uppvakta lillan!  (?) annars finns det alltid saker att göra här hemma... kanske målar om i sovrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0