Thea Elisabeth Löfstedt

Jepp! Nu är den gamla bloggen borta... har som ni ser startat upp en ny! Måste bara nyttja min systers kunskaper... innan den är klar. Tycker inte att stilmallen är alltför smickrande ;)

I helgen har vi iaf haft dop för Thea. Det gick jättebra och hon var snäll heeela dopet, var dock himla trött efteråt. Fick en massa fina presenter, bl a ett babygym av Malin och Krille, en matstol av mamma och Dennis, smyckesskrin med graveringar, halsband, snuttefilt och en masssssssa andra jättefin saker! Det roliga är att det var inte en enda dubblett ;) Bra jobbat gott folk.

Måste ju bara visa den snygga förvaringen för tuttar som Thea fick av Elina, Krille och William. Komiskt att jag faktiskt hade tänkt köpa en sån och tur att jag inte hunnit göra det!

                     Skitsnygga!

Idag har vi bara varit hemma, har busat med Thea och passat på att städa medans hon sover ;) Det har kommit ordentligt med snö nu senaste dygnen och blåsten levde rövare igårkväll/natt. Malin och Krille var här igår, vi bakade pizza och såg film. Ikväll ska jag och Thea var hemma, Kim ska bowla mellan 18 och 19 tror jag. Vi får väl se vad vi riktigt hittar på ;)

Här kommer några bilder från helgens festligheter.




Kollar in paketen med pappa.

                                   

Gottgott med händer! Spännande med presentöppning ;)



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå fina nappförvaringar, vars kan man hitta sånt? :)

2008-11-24 @ 16:25:42
Postat av: Bea

Anonym: Dom finns på affärer där dom säljer Cult Design ;) Tex Duka här i Skellefteå!

2008-11-24 @ 18:27:19
Postat av: Elina

Visste ju att du ville ha en sån;) eller ja, att Thea ville ha en sån ;)

2008-11-24 @ 18:48:30
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja hon vad ju snäll som alltid!:) Sötungen!

2008-11-24 @ 21:18:39
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Louise

Å den där är så fin! Måste nog ta mig en titt in på Duka alltså ;)

2008-11-25 @ 14:39:24
URL: http://xc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0