Sömntuta

Igår var vi hos svärfars och såg hockey... dom vann inte. Ella, Tony och Ior var också där :) Thea fick äta sitt sista mål strax efter 21 och sen sovit heeela natten till klockan 8! Vilken liten stjärna <3

Idag for vi upp till stan mitt på dan med Malin. Shoppde en blå tunika/skjorta som jag nog ska lämna tillbaka... och vet ni vet som stod i kassakön efter mig då?! Pernilla Wahlgren, hör och häpna! Hon var på stan och shoppade loss med sin son och nån mer tjej. Liiite underligt var det ;) Sen så köpte jag en ny BH och trosor till, det är inte varje dag som jag hittar en BH som passar vill jag lova. Nöjd Bea och nöjd sambo, dom var nämligen röda! Sen så var jag på Hufvudsaken och köpte hårfärg, ska göra lite slingor och det kändes bra att få lite hjälp från ett proffs! Så nu någon dag i framtiden ska jag sätta antingen Malin eller mamma i arbete.

Sen så har jag varit med mamma uppe på Solbacken, både kikat och handlat. Köpte en ny julstjärna på Maxi, på ekfot! Den ska få stå i sovrummet...  Nu är det snart Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0