Oväntat besök

Mitt uppe i bowling och Teas eftermiddagenlur kom Jonas Larsson och hans sambo på besök! Det var inte igår det ;) Mycket trevligt att få se den grabben nån gång, nästa gång är det vi som kommer på besök! Det blev iaf kaffe och lite fika som blev över från dopet och film. Just nu väntar vi som bara på att klockan ska gå och våran underbara dotter ska äta sitt sista mål mat. Känner mig sugen på att dra mig ut imorgon, men sen så ångrar jag mig. Det ser ut att vara rätt halvkasst väder fortfarande... och jag har haft lite känningar i mitt öra. Håller tumnmarna att det INTE utvecklar sig till en öroninfalmmation... pruckna trumhinnor och pencillin har man fått mer än nog av under uppväxten.. magnecyl och nässpray ;) Mina bästa vänner just nu. Thea är lite småsnorig också... inte så farligt ÄN! Hoppas hon inte ärvt mina dåliga öron! (Nog för att jag har hörsel som stålmannen!)

Majja, Theas plastmormor fyller år idag. Så vi ska dit och fika nån dag framöver... kanske får ta det på onsdag. (Bara Majja inte jobbar vill säga...!) Imorgon ska jag nog fortsätta mitt städande... pjuu... tror att jag ska ta mig an.. det där allt-i-allo skåpet som dom allra flesta har. Där man samlar en massa skit.. som man inte vet var man ska stoppa annars. Jag vet att Malin och Krille eventuellt ska till Umeå i veckan..LAGERHAUSE! säger jag bara. Men det är lite halvknepigt för oss att följa med. Vet inte om jag har orken eller om dom kanske faktiskt vill fara själva. ;) JA jag har en till sak som jag måste göra.. hämta ner alla julgrejer från förrådet på vinden! Wohoo! :D Det blir ju som lilla julafton ju, kommer nästan inte ihåg vad jag har för saker. Man plockar ju trots allt bara fram dom 1 gång /år. Nu gäller det bara att spackla och måla i 3:e rummet, så man får pynta där också!



Sen så har jag en del av Desperate Housewives säsong(2)en hemma också... hmm.. det blir nog en mysig hemmadag imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0