Julklappshandla?

Igår var vi till BVC, Thea vägde 7160 g och var 64.5 lång! Några cm till och det är "bara" 1 meter kvar tills hon är lika lång som jag ;) Sen var vi hos Kims föräldrar med M & K och såg SAIK = förlust... och sen hem till oss och se första ARN-filmen. Tycker den var riktigt bra, nu måste vi bara se 2:an också ;)

Nu är alla väggar klara i sovrummet, Kim bytte alla vägguttag igår. Tjong dit med golv och liser och texten på väggen och sen är det klart! Det lät ju enkelt, tur för mig att det är Kim som ska lägga golvet ;) Det blir nog kanske helgens jobb... på tal om det så ska jag ut och jobba 7-15 på söndag. Tror att det kaaaan bli lite tungt att stiga upp.. men det ska nog gå bra. Roligt att hinna med ett pass innan dom klappar igen.  På lördag är det lucia och Thea blir 4 månader, shit vad tiden går fort! Hon är på G att vända sig... armen är lite ivägen, men när man minst anar det :P



1:a, 2:a och 4:e generationen. 3:e sitter bakom kameran ;)


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske fara upp till stan och göra som M&K, handla julklappar. Har inte handlat någon än så länge. Men det är inte så mycket som ska handlas... och vi vet på ett ungefär vad vi ska köpa. Här hemma finns inte så mycket att göra... städa kanske... det kände jag inte för just idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0