4 månader

Idag mitt på dan for vi upp till stan för att handla dom sista julklapparna. Vi visste vad vi skulle ha så det gick relativt fort,  lunch på SubWay hann vi också med. Träffade Emma och Peter och pratade lite om ditt och datt ;)

Vi skulle äta middag med min bror idag, fläskfilé... som vi glömde hemma, så det fick bli pizza istället! Sen såg vi lite film, for hem vid 21 och nu ligger Thea och sover. Vi har slagit in lite julklappar och jag har letat julklappspapper som en galen! Vi hade en snutt kvar av ett rött papper, så några klappar är inslagna. Men det svarta papperet som jag vet att jag har sett... är helt borta. Kommer väl att hitta det nån gång i sommar när jag behöver det som minst! Måste tillägga att jag är riktigt nöjd med årets julklappar, nog för att jag brukar vara det men ;)

Känns som att det kommer bli tungt att dra sig ur sängen klockan 06.00 imorgon... ska ju och jobba. Men jag kan nästan garantera att det kommer att bli roligt! Då ska Kim vara hemma alldelens själv med Thea! Kuligt, jag kommer nog att sakna henne (ja Kim också ;) ) som bara denn... med det är ju trots allt bara ca 8 timmar det handlar om! Sen ska vi förbi hos Elina, Krille och William, grabbarna fyller år i dagarna! Och snart är helgen slut... igen. Men som tur är har Kim tagit ut semester runt jul, så vi får vara mycket tillsammans :D Längtar! Det har inte blivit lagt något golv i helgen... kanske blir sen när K ska vara ledig. Nu är det ganska mycket framöver.

Nu blir det att slagga på soffan en stund tills Thea vaknar och ska äta sitt sista mål. Hon blir 4 månader idag, btw!!! Tiden går så himla fort, men å andra sidan ska det ju vara så när man har roligt! Nu är hon riktigt på G att vända sig, armen är liite ivägen. Hon är en riktigt liten kämpe. Skulle ha lagt in en bild... men jag är lite för lat just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0