Spa

Det blev en sväng på stan igår, med Malin. Janina var småsjuk och det skulle ju vara onödigt om vi skulle bli smittade! Handlade nästan alla julklappar! Härligt, nu ska vi bara fixa 2 grejer till...
Sen hem till pappa och M & K for och handlade en ny tv ;) Så det blev film (som sög fett!) vi såg inte ens klart hela... och jag började känna mig rätt trött efter en hel dag på stan. Hem och sova, skööönt!

Idag/kväll ska nog jag och Malin ha spa-kväll, vet inte om  mamma kanske ska vara med också. Igår tyckte hon iaf att vi skulle vara i hennes fina badrum ;) + att hon ville träffa Thea. Så vi får se hur det blir.

Annars idag ska jag städa klart, har dammsugit... måste nog slänga igång en tvätt också. Men just nu skulle jag vilja ha en lussebulle! Måste nog fara och handla saffran innan helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0