Snart är det klart.

Kors i taket! Golvet blev klart igår och nu har Kim just åkt för att köpa lister! Härligt, vi som inte ens har lister i vardagsrummet som blev klart förra året ;) Härligt att man börjar se ett slut på allt göra-om-hemma! Nu är det bara lite målning i köket och Theas blivande rum och sen är det klart :D Kunde man inte tro när vi flyttade in för 1,5 år sen. Så nu ska jag börja klura på vilka färger det ska vara i Theas rum... har funderat på rosa.. men njaaa.. och rött har vi ju nu i vårat rum... kanske lila?! Asch, vi får se...

SÅ idag ska K lista och jag och Thea ska nog bara vara hemma. Beror på hur mycket dom ska leva om, kanske går över till M istället!

Det enda jag handlade igår var ett par trikå/mjukisbyxor (inte på rea) på Cubus... var in på Gina men det fanns inte så mycket kvar.. sen så var det ganska mycket folk. Kollade även lite på gardiner, men det är svårt... får kanske beställa på internet! Om jag har hittat nåt så är dom förståss för korta, nackdelen med att ha högt i tak! Skulle kanske köpa metervara och sy egna..?
Hittade förresten ett par stentavlor på stan igår... är lite sugen, rea!

Nu ska jag tjollra med min dotter som ligger och känner på sina fötter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0