Slaggers!

Idag har vi varit hemma, Malin kom över mitt på dan och vi käkade lunch. Sen blev det film, "Over her dead body", som var ganska bra en rätt så lättsam film. Annars har jag hunnit slå in alla julklappar, städa lite och tjollrat med Thea. Just nu ligger alla och sover! Malin och Kim på soffan och Thea i sin säng... klockan är inte ens 19.00!

Jag, Thea och Malin kanske ska bege oss till stan och shoppa lite till Thea. Hon skulle behöva lite nya kläder, lilltrollet växer som en häst. Får se vad M tror om det sen ;)  Vi var och handlade igår, köpte gröt till Thea. Ska nog få smaka på den om några dagar... vill se så att NAN2 funkar som det ska först! Ska bli kul att se hur hon reagerar, ska stå med kameran i högsta hugg!

Nu ska jag... se om det går att få liv i slaggarna på våran soffa. Ska höra om vi ska se Batman :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0