Nyårslöfte?

Har pratat med malin och hon ska vara med oss idag, fick svaret på hennes blogg Malin redan igår ;)

Just nu ligger Thea och sover, jag har gjort mig iordning och Kim lägger golv :D Strålande, blir nog klart idag!

Jag satt och tänkte lite på nyårslöften... jag har typ aldrig haft ett. Kommer förmodligen aldrig att ha ett heller... vad är syftet egentligen? Man håller det ju ändå inte.. eller? Haha, har förresten provat mina jeans idag... några cm kvar. Känns som att det är hur långt bort som helst. Inte lätt när man lagt på sig under graviditeten och sen inte ha någon draghjälp för att bli av med det av lillan. Ja eftersom jag inte ammar..! Men bort ska det, behöver inte ens ha ett nyårslöfte för det ;) Skönt att vi går mot ljusare och ljusare tider... och att det blir varmare! Skönare att vara ute då! Längtar tills Thea ska få prova sin nya pulka!

Nu bonkas det på i vårat sovrum, kanske skulle ta och kolla om det finns nåt fint överkast! Vi var förresten och kollade lite på sängar... tycker inte att utbudet på möbelaffärerna är så stort! Men vi hittade några alternativ iaf... sen får vi se hur det blir. Såg en på Ellos också, en huvudgalvel... är lite sugen på den!

Den här skulle jag vilja ha... men min sambo är inte lika peppad på det ;)  Eller den här på mio!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som att ni får det kanonfint i sovrummet! Måste ju komma och kolla snart:)

Puss

2008-12-30 @ 11:10:40
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0