Nyårsafton

Idag vaknade Thea vid 9.00, har sovit som en stock hela natten. Skönt, förra natten sov hon i omgångar... hon hade nog sovit lite för mycket under kvällen! Så nu sitter vi hela lilla famljen i soffan och myser... njaa? Thea sover, Kim spelar xbox och jag vid datorn! Snart börjar sällskapsresan på tv, som vi ska se. Sen blir det nog att börja städa ur och byta sovrum, känner att jag är peppad!!! Har t om tänk putsa rutan invändigt :P

Idag är det nyårsafton, vi ska fira hos Ella och Tony i stan på Getberget. Blir nog att packa sig hemåt direkt efter tolvslaget... så man inte rubbar Theas rutiner allt för mycket! Vet inte vad jag ska ha på mig än... men det finns några alternativ ;) Kanske den lila klänningen som jag hade på Emmas 20-års fest. Måste bara kolla så att inte färgen skär sig till håret...! Skulle helst av allt ha mina nya mjukisar.. men det ska komma lite mer folk än bara vi, så lite mer uppklädd ska man väl vara.

Nu är det nog bestämt vilken säng vi ska ha! Blir nog en huvudgavel... fanns rätt så bra med förvaring och man slipper ha sängbord på golvet =lättstädat ;) Har inte beställt den än.. har lite beslutsångest och det är ju ovanligt för att vara mig (-NOT).


Myser i soffan



På julafton!


Men va fanken?! Tar du kort när jag äter gröt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0