Ny hårfärg

Tack Malin och Louise för era kommenterer ;)

Idag drog vi igång direkt på morgonen efter att Thea vaknat vid 9.00 :) Tömde vårat blivande sovrum på alla målargrejer och sen kom Kims mamma och pappa hit vid 10.30! Kim och svärfar la ungefär halva golvet och ska fortsätta imorgon :D Det kommer att bli sååååå fint, valnötsgolvet mot den röda väggen säger klick!

Jag och Thea har varit hos mormor (min mamma) i stan, gjort mig fin i håret. Har färgat det i en röd/brun nyans... varm brun tror jag färgen hette. Sen gjorde vi slingor på... men det blev då inget. Tror att hon glömde skicka med nåt... från Hufvudsaken..? Aaa.. vorthevaar! Det blev då fint ändå, skönt med lite förändring! Var typ 1 år sen sist jag färgade håret =R E K O R D!

Sååå, imorgon ska K lägga golv.. och vi... jaa det kanske blir en runda på stan. Har inte varit och kollat in rean än! Skulle tro att jag kontaktar min systeryster också, är lite sugen på henne ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Hehe, varsågod!;) Det är så lätt att bara tvärläsa utan att kommentera men jag ska som sagt försöka bli bättre.. det är ju lite trevligare med kommentarer ;)



Och visst är det skönt att färga håret.. man känner sig som en ny människa!

2008-12-29 @ 09:48:51
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0