Ljust vs. Mörkt

Alltså jag har alldelens nyss inhandlat färg hos frisören så jag kan göra ljusa slingor! Meeen tro det eller ej, jag skulle nog vilja bli lite mörk! Haha, det tål att tänkas på :) Men det är bara det att jag bli ju sååå blek på vintern och att färga håret mörkare skulle inte göra saken bättre! Kanske får lägga mig i ett solarium eller brun-utan-sola mig! Mamma prövade en spray som jag hjälpte henne med. Är kanske lite svårt att hålla 30 cm avstånd själv.. så det blev jämt och fint! Inte orange heller, som man hört att det kan bli. Jag kanske ska börja i änden att prova brunutansolensprayen..(?) Sen får vi se vad som händer! Malin jag vet vad du tänker nu! :)

Snart kommer Malin och Krillbert hit. Vi ska då se Roomservice iaf.. sen får vi se vad det blir.

Thea har inte varit nöjd i eftermiddag! Provade allt och ingenting funkade... tillslut fick hon en alvedonsup och då har hon sovit. Hon kanske har lite förkylning i kroppen lillgumman... håller tummarna för att hon inte ska få en öroninflammation!!!

Imorgon ska vi på stan med Janina, käka lunch och handla lite julklappar. Hoppas bara att Thea inte blir sämre och att vi får sova inatt. Julklappslistan är klar nu, så det är bara att handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0