Hemmadag.

Det blev ingen stan idag, Kim hade bilen... men jag vet inte om jag var så sugen ändå ;) Vi har bara varit hemma och myst med Malin! Just nu är Kim på kopparhallen, ska sitta i klockan och Malin är på Tempo och handlar lite gott till ikväll. Det är ju Roomservice klockan 20 :D Ballt, och imorgon är det torsdag och snart är det fredag! Helg igen, vi ska till Janina och Joacim och äta middag på lördag! Har hört rykten om att det vi ska äta är jävligt gott! Upp till bevis Janina ;)

Tror att jag ska fara och köpa lite golv imorgon så vi kan lägga i lilla hallen iaf! Känner mig liite eggad ang sovrummet! Tror att det kommer att bli jättefint och jag kan nästan inte vänta med att sätta upp gardiner!!

Önskar att ni kunde höra min dotter som just nu ligger på golvet och leker i babygymet! Dom höga tonerna är inte att leka med! Hon pratar så det står härliga till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0