Du vet väl om att du är värdefull.

Idag for jag och Thea hem till Malin och drack kaffe, pappa var också där. Vi småpysslade lite och sen hem till pappa & Majja. Middag och sen har vi sett Romservice och lite annat smått och gott på tv. Thea har varit på ett strålade humör (som vanligt!) trots att hon inte sovit så mycket idag...

Imorgon bär det av på stan med Malin, jag ska b la köpa ett reflexöverdrag till vagen,  mer julpynt och lite nya kläder till Thea. Allt hon har i klädväg börjar vara ganska exakt i storlek... så om man köper lite stort så växer hon ju i det :) Det är ju såååå roligt att shoppa barnkläder!! Kanske hittar nån julklapp också, det vet man aldrig.

Sitter och ser Incider.... tycker så synd om tjejen som har ett barn och är hemlös! Va fanken.. är det Sverige vi bor i eller?!

Sen måste jag bara tacka min underbara syster för att hon är så hjälpsam och alltid ställer upp.
Att hon är min syrra och att jag älskar henne!
En livslång bästa vän som man kan hålla ihop med i vått och torrt. <3
Du och Thea kommer absolut att få en särskild relation där du kommer att vara favvomostern!

En på miljonen, Malin.



Kommentarer
Postat av: malin

så himla glad och stolt jag blir. du skulle bara veta hur mycket orden värmer i mitt hjärta. du är min bäste vän, min syster, som jag skulle stå bakom i vilka val eller kval du än var i. vi är oskiljaktiga, och jag kan aldrig komma en människa närmre, jag kan aldrig lita på en människa mer än dig, vi är ju av samma kött och blod.



och jag är så glad att jag får vara en så stor del av theas liv som jag fått vara och förhoppningsvis alltid kommer att få va.



jag älskar dig, och jag älskar den lilla knodden som är en del av dig!

2008-12-04 @ 11:44:37
URL: http://malinlinnea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Syskon kärlek är ngt speciellt! :) Underbart!

2008-12-04 @ 19:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0