Banan!

Idag har vi varit på solbacken med världens bästa moster Malin ;D Jag handlade ingenting! Hör och häpna... sen for vi till mamma. Mormor och morfar var på besök en stund, fikade lite eftermiddagsfika. Sen gjorde mamma tomtegröt och julskinka! Hur gott som helst och nu är vi hemma. Har sett lite Göta Kanal 2 och tjollrat med Thea. Nu sover Thea så det blir mys i soffan bara jag och min underbara sambo, som just nu har på en riktig skitkanal nämner inga namn..viiasatsport...host!

Imorgon ska vi till Erikslid och äta middag, på dan tror jag att vi ska röja lite till här hemma. Gå bort med sopsorteringen, dammsuga och lite sånna grejer...!

Ja just det ja! Vi var hos Micke och Anna igår och då fick Thea smaka banan för första gången! Hon tyckte det var riktigt gott, blev dock bara en halv tsk. Ska väl börja få smaka gröt till veckan kanske, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0