Annandagen.

Just nu sitter vi och njuter av att slappa i soffan och bara ta det lugnt! Nog för att vi inte har haft det lika hektiskt i år som alla andra år... det tar på ändå. Igår när vi kom hem från Åliden duschade vi och sen till Urs för att äta middag med Kims familj. Idag har vi varit hos Majja och pappa, ätit julgröt och öppnat paket. :) Vi har fått jättemånga fina paket! Det var lite komiskt faktisk, vi var ju och handlade en hel del kläder till Thea förra veckan... men ingen klänning. Vi fick 3 i julklapp! Ödet hade nog tänkt det så ;) Jag och Kim fick biljetter till Lövångersrevyn den 11 Januari, kuligt!

Imorgon ska vi fara upp till stan och handla golv :D Börja lägga det också, så klart! Tror att vi ska ta en tripp till EM & Mio också, se om dom har nån fin sängram! Ett tu så har dom rea! Ska nog kolla in lite inredningsdetaljer till nya sovrummet också! GUUD så roligt! Nu fick jag ett peppryck :D :D Haha, vi måste ju kanske köpa lite lister också... som Krille påminde oss om idag.

Ikväll blir det som sagt vääääldigt lugnt hos familjen Berglund/Löfstedt... körslaget klockan 20! Ser framemot det, tycker att förra säsongen var helt ok faktiskt. Såg förresten att Let´s dance ska börja igen... happ.. man är ju lite less, men kommer förmodligen att se det. Hoppas att Thea sover bättre inatt än förra natten! Kim var väl upp och stoppade in tutten en... ja.. 7 gånger och jag typ..1 :) Lite lyx kanske! Sen på morgonen när jag var trött... och ville som... sova lite på soffan. Näe då väcker Kim mig hela tiden, "du snarkar" OCH? Du är ju vaken! Tillslut satte jag mig upp och sov! Känner att jag kanske har en förkylning på G, snoret rinner. Jag brukar inte snarka annars, jo när jag var gravid i slutet.

Kan ju ge alla småbarnsföräldrar ett tips! Vi fick en bok där man kan skriva in barnets utveckling, födelsedagar mm... men det är ju inte så mycket plats för att skriva allt! Så jag har köpt mig en egen liten bok, som en typ dagbok till Thea som hon kan få läsa sen när hon blir äldre ;) Kul för henne också om hon ska ha egna barn nån dag! Då kan man skriva allt lite mer detaljerat! Typ.. idag har du åkt pulka för första gången i ditt liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0