100 saker ni trodde ni visste om mig.


1. Tre namn jag lyssnar till: Bea, Beatrice, Bettanflättan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag och Kim lyckats skapa världens finaste unge tillsammans.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag vet inte...
4. Detta är jag rädd för: Mörkret, ibland...
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, pussar & kramar
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Rotrycka benen, äta fläsk och senor (=kräkvarning!)
7. Detta tycker jag om att göra:
8. Detta vill jag göra just nu:
9. Bästa känslan: När Thea föddes, känslan när hon las på mitt bröst första gången!
10. Värsta känslan: Ångest, vilket jag typ aldrig har!
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Som Kim fast kanske ibland lite mindre lat och mer händig. Det goda väger upp det mindre bra om vi säger så ;)
12. Är jag kär just nu? Absolut
13. Jag vill gifta mig? Ja
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka utomlands igen, vinna massor med pengar, bo i hus, ha en egen flådig bil som bara är min. Gå på konsert... och massor med mer grejer!
15. Min käraste ägodel: Thea.. om hon nu räknas som en ägodel. Men kanske min mobiltelefon.
16. Något jag vill ha i present: Presentkort på någon möbelaffär.
17. Detta har jag på mig just nu: Mjukiskläder ;)
18. Favoritkläder: Min sköna och långa gråa kofta.
19. Favoritdjur: Har inget... tror jag. Djur är inget för mig.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock/ Hårdrock
21. Favoritlåt just nu: Vermillion part 2
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: I gymnasiet var det definitivt engelska, vi hade så förbannat dålig lärare!
23. Stjärntecken: Fiskarna
24. En bok jag älskar:
25. En film jag älskar: The diary
26. Tv-program jag gillar: Desperate Housewives
27. Favoritdoft: D & G -Ligh Blue
28. Detta äter jag gärna: Är allätare... meeen... kött!
29. Dricker helst: Vatten
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Ett ställe där det är vita stränder och grönblåa hav.
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: 167
34. Jag tror på: Mig själv.
35. Jag spelar: CD-skivor
36. Person jag beundrar: Mormor eller mamma.
37. Så här bor jag: 3-rummare på 3:e våningen i Skelleftehamn med min familj på 3 pers ;)
38. Antal döda krukväxter i hemmet? 1
39. Det här tänder mig: Kim
40. Det här gör mig avtänd: Dedu!
41. Favoritfärg: Har många... grön, blå, svart... lättare att säga vilken färg man inte gillar. -Orange
42. Favoritcitat:
43. En hemlighet jag vet: Om jag skulle säga det skulle det ju inte vara en hemlighet längre.
44. Bästa present jag fått: Körkortsteorin
45. Senast köpta skiva: Metallica
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Jag vet inte om jag har nåt som jag är minst nöjd över... min stortå kanske.
48. Udda förmåga/egenskap: Udda vet jag inte, men envis like hell är jag.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel, bara man hade lite längre liv.
50. Vad lyssnar du på just nu? Tv:n..
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag har gett Thea mat 2 ggr, bytt en bajsbjöja och plockat undan lite. Det ska nog dammsugas och skuras också...
52. Var är dina föräldrar födda? Boden och Skellefteå tror jag!
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Mitt bank-id
54. Vilken är din favoritrestaurang? Värdshuset på Nordanå
55. När badade du i en pool senast? Jaaadu... det var nog i Piteå på äventyrsbadet
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, i 4:an tror jag det var.... pirater var vi ;)
57. Hur många barn vill du ha? 2 eller fler.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jazz/ Blues
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Ja
60. Vad har du för TV-kanaler? Kabeltv
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej, så klantig är jag inte.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Never!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet
66. Har du en egen trädgård? Nej.. hade ågra blommor på balkongen i somras.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Disneydags
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ja
69. Badkar eller duschkabin? Dushkarbin
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Arn.
71. Favoritpizza? Erikslid på Tre Kronor
72. Chips eller popcorn? Om jag måste välja.. chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Det används väääldigt sällan. Röd/ rosa tror jag det är.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, varför ska man göra det?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Kim, fiskpinnar med potatis och hemmagjord remouladsås.
78. Favoritchoklad? Seasalt, mummmma!
79. När röstade du senast? 2006 var det väl.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Hos Majja och pappa i somras.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej, många små tjollerpriser när man spelade innebandy och fotboll.. men ingen pokal vad jag minns.
82. Är du bra på matlagning? Ja rätt hyfsad tycker jag.
83. Klarar du att tanka själv? Ja, annars kanske man inte ska ha körkort?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej!
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej.
87. Vad var det senaste du handlade? Nan1, snus och choklad.
88. Har du kräkts offentligt? Nej.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Jag har redan hittat den sanna kärleken så det är väl bara att satsa på att bli mångmiljardär. ;)
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Njaaa... kanske.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Undrar om det var Ella eller mormor.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Lagomt tror jag.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Halebop orginal
96. Vad har du i din väska? Blöjor, mat + grejer till Thea, snus, mobil, börs.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Borstar tänderna.
98. Vad har du att vara tacksam för? Livet!
99. Var hittade du den här listan?  Sandra Lindahls blogg ;)
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Malin, Elina och Sofia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0